למה לשיווק באמצעות האינטרנט ?

אינטרנט הפך להיות כלי חיוני לשיווק. בכל יום, חברות נוספות עוברות להשתמש בכלי שיווקי זה. כיצד ניתן להסביר תופעה זו? האם זה עניין של אופנה או הכרח מקצועי?

קצת מידע שיעזור להבין טוב יותר:

נוכחות: כיום יש ל- 3,756,160 ישראלים חשבון בפייסבוק. כלומר ל-51% מהאוכלוסייה, שזה 1 מתוך כל 2 ישראלים ומכל הגילאים. חצי מהם מבלים יותר מ- 30 דקות ביום.

חלון הראווה של העסק שלך שנחשף לאלפי אנשים.

נראות: אם ההודעה או הפרסום שלך מעניין את הציבור, אנשים ישתפו אותו באינטרנט לכל החברים שלהם דרך הפייסבוק, הטוויטר ועוד… וכך בעצם ההודעות שלך מופצות בכל רחבי העולם.
המידע שלך מופץ על-ידי צד שלישי ומגיע לקהל הבינלאומי.

מסרים שיווקיים לאורך זמן: נייר ועיתון נזרקים, אך באינטרנט המידע מופץ לאורך זמן, משום שממשיכים לשתף חומר מעניין גם לאחר תקופה ארוכה.
את הפרסום, התוכן והמידע שלך, ניתן לאתר דרך גוגל, והם נקראים על-ידי קהל רחב ולקוחות פוטנציאליים.

מהירות: באפשרותך לכתוב ולפרסם מידע בתוך שניות, אין צורך להמתין לפרסום העיתון (שבועי, חודשי).
גמישות ומהירות בתקשורת.

הוזלת עלויות: פרסום מודעה דרך גוגל או פייסבוק יותר זול משימוש בנייר.
בניית אתרים ופרסום וירטואלי הנותנים מענה ממוקד בהתאם לצורך.

עוד יתרונות בנוכחות באינטרנט:

רשתות חברתיות: מאפשרות יצירת אינטראקציה ארוכת טווח ויחסים קרובים עם קהל היעד שלך. אתה נהנה משיווק מפה לאוזן ומקבל יתרון על פני המתחרים, וכן ישנו פן מצוין של חדשנות לחברה.
המלצות: משתמשי האינטרנט רוכשים פי 4 יותר, כאשר המוצר מומלץ על ידי חבר. ידוע כי 78% ממשתמשי האינטרנט סומכים על המלצה של חבר ואילו רק 14% מאמינים בפרסום המסורתי. משתמשי האינטרנט שואלים ובודקים בפייסבוק, בפורומים או באתרי האינטרנט השונים וכן בהמלצות של חברים. לכן חיוני להיות נוכח!
אנחנו דואגים לנוכחות שלך בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל +.

אנו מסייעים לך לשפר את הביצועים של אתר האינטרנט שלך ובקידומו בגוגל SEO. השירות נעשה בעברית, צרפתית, אנגלית.

No Comments Yet.

Leave a Reply