המשימה שלנו

הצוות שלנו נועד לסייע לכם להפיק את המירב מהאינטרנט. ולכן, יחד אתכם, אנו נזהה את :

1. מטרותיכם ויעדיכם בנוכחותכם באינטרנט (למכור און-ליין, לשפר את המוניטין שלכם, להראות את המומחיות שלכם, להכיר טוב יותר את הלקוחות שלכם, להקשיב, לשתף, להיות טובים יותר מהמתחרים שלכם).
2. האמצעים והכלים המתאימים לכם ביותר: אתר אינטרנט, שימוש ברשתות חברתיות, נוכחות בפורומים, באתרי שאלות/תשובות, קידום אתרים, חיפוש לקוחות פוטנציאליים ממוקדים.
3. מדדי הביצוע שיאפשרו לכם לוודא עד כמה יעילה נוכחותכם באינטרנט. אנו ניצור את נוכחותכם באינטרנט או נשפר את זאת שכבר קיימת.

ליווי אישי בשיווק דרך אינרנט

נגישה לכולם, אפשרות זו מקסימה / מפתה יזמים רבים, מנהלי קהילות, אנשים העוסקים באינטרנט , ומנהלי שיווק המעוניינים להשתפר בשיווק באינטרנט.

 אנו מציעים לכם שתי אפשרויות:

  •  ליווי זמני פרוס על פני כמה מפגשים : בנושא מסוים או שיפור באופן כללי של נוכחות באינטרנט
  • ליווי קבוע : שבועי או דו חודשי.
 
 

המפגשים נערכים דרך סקייפ בעזרת שיתוף מסך.

המטרות והאמצעים להשגה יקבעו בתחילת השירות.

גיליונות עבודה ותרגילים מעשיים יינתנו בסוף כל מפגש על מנת להפיק את המתועלת המירבית מהמפגשים.

  

דוגמה: 8 מפגשים שבועיים לשיפור הנוכחות באינטרנט

 מפגש 1: אתר אינטרנט : ביקורת טכנית, קידום אתרים, SEO, ארגונומיה, סטטיסטיקות והצעות לשיפור אתר האינטרנט.

 מפגש 2: שיפור ביצועים : הבנת סטטיסטיקות, לגלות מה ניתן לעשות על מנת לשפר את ביצועי אתר האינטרנט.

 מפגש 3: קידום האתר בגוגל : שיעור תיאורטי על SEO ובהמשך יישום עם בדיקה לשיפור קידום האתר האינטרנט הנוכחי.

 מפגש 4: פייסבוק : שיפור דף פייסבוק נוכחי. שיעור על מנת להסביר כיצד להגדיל את מספר האוהדים, כמות האינטראקציה, תוכן סטטוסים

 מפגש 5: Youtube : שיפור ערוץ Youtube נוכחי. הצעות לשיפור שיתוף סרטונים, גידול במספר הצפיות של הסרטונים, רעיונות לסרטונים או הדרכות חדשים.

 מפגש 6: ניוזלטר – כיצד להשתמש ברשימת הדיוור של לקוחות קיימים כדי להגדיל את הביצועים שלך. יצירת ניוזלטר. בחירת כלים וחשיבה על התוכן בתחום הפעילות שלך.

 מפגש 7: פנייה לקהל יעד חדש : חשיבה על תקשורת מותאמת לציבור החדש. חשיבה כדי לראות כיצד לשלב אותו עם המדיה קיימת (אתר אינטרנט, פייסבוק, Youtube). חשיבה כדי לדעת איך ואיפה ניתן להגיע לציבור זה דרך האינטרנט.

 מפגש 8: תכנון קמפיינים (מסעי פרסום) שנתיים : הכנת תוכנית קמפיינים שנתיים. בחירת קמפיינים מותאמים לפי קהל היעד / תקופה בשנה וחשיבה בנוגע למסר / פרומו שנעביר ובאיזה אמצעי תקשורת נשתמש בכל קמפיין.

 

מעוניינים שניצור אתכם קשר או בקבלת פרטים נוספים ?
אנא מלאו את הטופס הבא או התקשרו ל 054-7567379

שם *

אי-מייל *

טלפון *

הודעה